ledig idag

idag blev jag ledig.. känns grymt skönt... ja har inte ens klätt på mig ännu men ja har varit uppe med tuppen iaf.. =)

idag blir det att fortsätta att städa o sen kanske gå på nått lussefirande i kyrkan med familjen.. micke slutar väl inte förrens kl 6 så ja får klara mig själv ett tag=)

va o sola igår o ja trpr att ja börnde mig lite... sen for ja till mormor, mamma o sara va där så då va ju mamma tvungen att berätta ännu en sak. att inte denna familj kan va normal! men detä r ju jul o det är ju oftast såhär våra jular ser ut, katastrof!

jag är glad att jag o älsk kan stå på egna ben iaf än så länge.. mohahaha...


idag blir dagens outfit naket el mjukiskläder.. =) men det största problemet ja har nu är att ja inte har nån outfit för nyår!!!!! o ja har inget att hitta på för den delen heller... men men



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback