en paus...

Förlåt att jag har tagit en paus i ett par dagar utan att meddela mig. Ja kände att jag va tvungen att få samla ihop mig o ladda om. Även fast det kanske inte har märkts på mig så har ja bävat för idag o ja gruva mig länge imorse innan ja tog mig i kragen för att ta mig till jobbet.
Idag var begravningen.  Det va fruktansvärt jobbigt. Jag blev förvånad över att det var min familje-präst. Det gjorde det hela lite lättare att klara av. En vit vacker kista med underbara vårkreationer av blommor. Ett stort hjärta av tulpaner låg på golvet. Vi grät o snyfta. Tänk att prästen till o med fick oss att le lite, hon sa "Det vi minns mest är hennes skratt" alla log o nickade. Hon var en riktig tokfia o det är det vi vill o kommer minnas.



Du fattas o snuttjulla...






För att inte bara låta sorgsen kan ja meddela att ja hra haft en underbar helg!
Grabbaran va hemma i stan o det betydde rajraj. Fick ett par sovgäster här närmare bestämt Henke O Kalle. Henke börjar bli stammis här i min högra soffa. Ingen korsar den lilla hallen för där bor ja o älsk så dom hålls i v-rummet=))
Dagen efter tog vi oss (jag, henke, kalle) en härlig promenad i solen. vi satt nere vid ån mot en vägg o lapa sol... Dom är så otroligt lätta att umgås med. Inga som man behöver göra sig till för utan man kan vara den man är o ingen annan...

Det va i af kul att umgås med er. slog oss även ihop med sköller o G. mysigt=)

Ja umgicks inte bara med dessa herrar + Annemo utan Vi hade nämligen finbesök av Lojs, min hjärta! hon va hemma.. gud va ja älskar den tjejen. ja vill att du ska flytta hem pluttan. Måste ta mig i kragen o åka till henne i Norge för att mysa en helg... snart snart..





ses igen.


/M









Kommentarer
Postat av: Laven

Vart är du?! jag saknar dig, din blogg är min enda källa till linköping, du får inte sluta skriva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback