Min personliga lilla bubbla

Alla människor har en bubbla. Gå aldrig in i nånns bubbla utan att veta att det är ok. Vissa kräver en större o andra mindre. Ja är i princip en bubblolös person. Men idag upptäckte ja att min bubbla fanns.
Ja har inga som helst problem med nakna kvinnor men efter att ja varit på ett vattenpass i simhallen har ja ingen lust att dela dusch med nån. För guds skull när ni ska plocka upp nått använd knäna!!! ni förstår grejen?
I vilket fall som helst va inte det min största miss idag utan när ja stod o förnade mitt hår kommer en naken kvinna fram o ska föna jämter mig. Inga problem alls men när hon vänder sig på ett sätt så att hennes blöta rumpa trycks mot mott lår o lämnar en fläck på mina kalasbyxor, dör en bit av mig. Ja fick en så konstig känsla! Min bubbla finns o den kan fan i mig växa det gjorde den klart för mig. Det här är inga som helst homofobi fasoner utan att en vilt främmande människa kommer o tränger in sig jämter o trycker sin rumpa mot mig ger konstiga känslor. Jag hade absolut reagerat på samma sätt på en man.  
Nu i efterhand så är det rätt komiskt o ja skrattar åt mig själv men just då tog ja bara mina grejer o gick därifrån  med en blöt rumpfläck på mina kalasisar.

men vill man a va fin får man lida pin.

Kommentarer
Postat av: samu

vilken söt blogg du har intressant att läsa ,,, gullig tjej

Postat av: Laven

kan du skriva nån gååång? :(

2009-01-29 @ 12:45:06
Postat av: Anonym

Hahahaha. DU är för rolig Malin! En sån där sak händer baaara DIG!



Och förr var din bubbla väldigt mycket större, då hade du rädslor för allt möjligt konstigt ;)

2009-02-17 @ 01:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback