SNÖ?!

Nu får det vara nog! Jag är verkligen inte en snö älskare förutom på vykort, mycket vackret! men annars är det ett stort no,no!Tackar iallafall vad denna helgen hade att erbjuda, jobb and no life... känns skönt att ha det avklarat och att ja är ledig ända fram tills på tors eftermiddag! Men ja har tyvärr kommit på för längesen att ja inte har något liv när ja är ledig heller så jobbet äger mitt liv i stortsätt.Tur att ja trivs som fisken i vattnet. För er nya läsare som inte känner mig så kan ja berätta att ja arbetare som vårdare på ett gruppboende. 


Min nya grej här i bloggen har blivit att berätta om mina pinsamma tabbar. Ikväll blir det den smaskiga tabben om när ja fyllde 20 och fick gå o hämta ut en svindyr klocka till mig själv. Det här är något som ja inte har berättat för någor förrens för ett tag sen. Det är så att ja skäms för mig själv. Givetvis så handlar allt om att ja ljuger..
såå läs o mys

Jag är 20 år fyllda och hade beställt en supersnygg klocka som ja fått i present.
MIcke släpper av mig o ja kilar in till ClockMaster för att hämta den underbara skapelsen. Ja kommer direkt från jobbet så ja känner mig inte sådär jätte snygg el social

killen bakom disken:
-Är det en present?
Jag:
mmm..
Han:
25års present till dig själv?
Jag:
mm.. (käft, käft, käft.. ful skjorta föresten)
Han:
Garanti?
Jag:
mm..
Han:
personummer?
Jag:
???!!?!?!?!?!??! ( jag har ju för fan precis ljugit om min ålder, Fan!!!! panik,panik,,, 25? nr? öööh. micke 23, två år äldre alltså... matte, matte.. plus! helvete.. 82? o sen resten av syrrans, skitbra!)
Jag:
öhöh.. 820410-****
Han:
Finns inte.. säker?
Jag
KLART JA ÄR! Det är ju jag! (svetten lackar o ja är röd som en tomat eftersom ljuger som en åsna)
Han;
Finns inte.. hittar inget namn o systemet brukar aldrig ha fel...


Det fortsatte tills karln valde att göra de fyra sista till 0000 för att lura hans supersystem!  Jag har aldrig gått dit efteråt och det är snart 2 år sedan


Jag måste sluta använda vita lögner för ja åker jämt dit så FETT på dom medans andra  klarar sig...


Kommentarer
Postat av: Laven

Haha de här är ju underbart! Bara du kan göra nått sånt..!

2009-02-23 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback