ooookej...

Efter mitt "nyktra" inlägg mitt i natten efter en rå utekväll så har ja både nyktrat till o ångrat mig både en o två ggr ang det=)
men va fanken ja får bjuda på det. Det va en otrolig kväll som ja verkligen vill ha i repris...  Det enda som saknades var väl mitt kuvös framträdande (kuvös=ceders sovalkov) ja hade en plan för det men blev bojkottad av resten.

För er som undrar hur Ceders mobil mår så mår den bättre än nånsin. Lollos kiss hade tydligen samma förmåga som Jesus hade. Eftersom den inte behövdes lämnas in så lämnade vi in hennes dator igår som bestod av ca 226 virus. killen i affären sa att då kan man lungt räkna med att det egentligen är 400. Bra där C. 
Vi kan väl säga såhär att både ja o C har en ganska udda metod om att laga datorer. Vi kör klick metoden som betyder - läs inte konstiga rutor utan klicka alltid later eller avbryt, Blinkande rutor klickas bort eller ignoreras, låser det sig så klickar vi bara av den. Lätt o enkelt. Kanske inte den billigaste lösnigen men då är det tur att människor som jobbar på PC punkten finns=) tack! by the way så är det dags för min lilla kärlek för sitt årliga besök där igen. Ja kan göra en jämförelse med att det är som att ge en gammal människa influensasprutan varje höst=)

ikväll är är det kalas i linghem så ja måste väl typ ta o klä på mig nått anständigt o rent.




hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback