min dikt ikväll

Det skulle vara lite kul om ja rev av värsta dikten här men tyvärr är ja ingen djup och förvirrad poet eller konstnär hur mkt ja vill.
Dagen som har varit har ja och Lollo alias tuttmaja spenderat med att flanera runt o inte göra något.
Först va vi hemma här sen bar det ju av som ja skrev förut ut till ikano. Tuttis bytte kassen mot en större o ja tittade på när hon bytte om  ;) sen for vi för att svulla o vi svullade verkligen men nu är det slut på det! imorrn blir det hårda tag igen. 

KVällfikat avnjöts hemma hos tina alias stringen. mkt god hembakad sockerkaka o kaffe. innan hemfärd blev det bus o tre vuxna idioter sprang omkring i lägenheten o skrek av skratt... =) ibland är det lite mysigt att få fjanta runt. 



nu sitter ja här med ett smajl på läpparna för ja fick se en glimt av min lön=) 
muppen ja bor med sitter jämter o mummlar skumma ord i en skum ordning. Han har börjat kalla sig själv för trollet. Varför undrar nog ni jo för att han är långhårig lyder hans svar. Logiskt.
 



hepp dags för ansiktsmask o gurks on the eye..



Mors! 

Kommentarer
Postat av: Laven

3 hela inlägg på en dag, you are on fiiiire ;)

Postat av: lojs

vad är det med dig och mina tuttar? du också laven! vilka påhopp, ha! :D inte direkt att ngn av er ska öppna era kakhål om jag ska citera dt. ni är ju inte heller några plankor direkt. mer hångel åt folket!

2008-09-25 @ 01:42:06
URL: http://jorbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback