helt otrolig!

Laven är fanken i mig en polis med piska:P återigen har hon varit här o tjatat ; ) men hon är söt iaf.

Så va händer här i Linkan.? Inte så där jätte mkt. fick ett sms av sofia hörrom dagen, hon ville dricka te. Ja ville verkligen men jobbade givetvis! Dom har väääääääääldens mysigaste lägenhet o ja skulle såååååå gärna vilja ha den! blir så sugen på att göra om här hemma o bara kasta ut skiten.
Syster har även flyttat ifrån flickrummet igen till en underbart tvåa i vasastan. Den är så gullig så ja skulle kunna äta upp den! Det roliga är att ja verkligne lägger mig i färger, möblering o placering av porslin. Ja har lite svårt att sätta gränsen av vad som är ok.=))

ikväll va det tänkt att ja o Ceder skulle umgås med micke o hans vänner på Emils land. men eftersom ja jobbar till åtta så är det en aningens krångligt för oss att ta oss ut. stugan ligger mitt i ingemansland o ja vet ärligt talat inte vart. Så vi fjunar på en vindrickar kväll istället. vädret är ju inte det bästa så vi får se...

igår kväll va ja iaf hemma hos syster för en tacokväll.. jätte mysigt.. vi åt o åt o åt lite till. tänkte sova där men hade lämnat diskmaskinen på hemma så ja gick hem vid halv tolv. När vi inte åt satt vi o nörda vid datorn eller med mobilerna eftersom båda har hämtat ut nya:P Ja älskar verkligen min söta


hepp dags att ta sig i kragen=)


hörs!

Malin

Kommentarer
Postat av: Laven

Vad är idén med att ha en blogg om man aldrig ska uppdatera den? :P



puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback