Galen kväll

ja måste berätta!

en helt sjuk kväll!
ja o lollo började partaja hemma hs mig med lite vin o mys sen begav vi oss vidare till C där hon va lika mkt i gasen som oss=) helt underbar för ferre... lollo bjöd dit ett par killar som hon kände. urtrevliga verkligen....!
vid midnatt begav vi oss för att göra stan=) helt otroligt... ! lollo fick ett en hjärt attack, ceder sprang som en jude efter allt vi bad om, ja i ett bråk sen på g hem tappade ja ceders mobil som sen lollo kissade på! fatta ja verkligen kastade mig in i lollos stråle för att rädda ceders batteri till mobilen!!! hon kissade på hela min hand!!!!! sjukt... Ceder höll by the way tal vis clas olsson... "vi ska klara det" eller huuuur:P


nu sitter vi här efter ett varmt bad för min del... girlsen ligger i soffan o myser...

pics..

mobilen lollo kissade på o som ja räddade från henne stråle



dennna kväll kan inte glömmas


Kommentarer
Postat av: Laven

Alltså tjejer, ni är ju för roliga!! saknar er! :D

Postat av: lojs

grymmish! ha :)

2008-09-12 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback