tisdags inlägg

Hopp igår så gick ja hem till Ceder för att försöka få henne till människa o det gick faktist förväntasfullt bra! känner mig nöjd över min insatts=)
Vi for ut till Ikano för att herrn i detta hus behövde en vinderjacka. Vi hittade en som tur var o ja införskaffade mig lite fräsiga mössor=) men när vi kommer hem så kläcker micke att han hade sett en snyggare jacka när vi var på väg ut ur butiken. Applåder till Mikael som är ett miffo. Såååå imorrn ska vi nog ut o byta den el ja åtminstonde titta på den andra.

ja ska snart kila in till stan för att fixa lite saker till våran partyafton på lördag=) ja o C ska bli karate ;) det va så längesen vi hade kul när vi va ute så ja det är dags nu. Sen är det jobbar tajm 13-21.15 jippi!



meeeeeeeen nu måste ja kila. bjuckar på en bild...=)



mina nya mössor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback