mycket lollo

Den männskan har verkligen invaderat mitt liv! i två kvällar på raken har hon pinat mig med dikter från för o ikväll är det dåliga låtar hon skickar till mig. Tack för att du är så mogen lollo!


Mitt liv är inte bara lollo utan ja har ett eget liv, faktist! idag till exempel såå har ja varit o jobbat men innan det har ja tillbringat flera timmar i soffan för att lyssna på en ljudbok (ja är total torsk)  sen for ja till jobbet för att arbeta lite sen hem o nu här.
inte så händelserikt liv men det är iaf en update=)
imorrn är det ferre o mys hos tinis. ska väl dit en sväng iaf med ceder men ja slutar inte förrens 21 så ja kommer nog efter 22 o sen hem skapligt eftersom ja jobbar hela helgen. Trist som faan!

meeeeen helgen efter det är ja öledig. ja har lite olika planer för att fördriva den tiden men det kommer senare.




Till Lollo
Om ja va en blomma o du en gris så skulle du få äta upp min fis..



kärlek till folket
/M

Kommentarer
Postat av: Laven

Jag tycker du pratar för mkt om Lollo...prata mer om mig ! ;)

Postat av: lojs

hon vill ha mig :D

2008-10-12 @ 21:11:21
URL: http://jorbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback