tjo blogg

Micke dödade mig inte igår o ja klarade av att ljuga exakt 10 sekunder. det räckte med att han frågade vad ja hade gjort under dagen. Då va det kört! bara att erkänna....


Idag ska ja åka o jobba. asså det känns lite sjukt att va så mkt ledig. ja kryper på väggarna snart plus att ja gör av med massa pengar.
Imorrn har ja tvättstugan kl 8 o sen är det kurs mellan 13-16 sen vid 18 är det tjejmys hos Soffan=) mysigt...  fre jobbarj a kortis tur 7-13 sen är det en fixardag på em.





tänkte bjucka på ett par bilder på mig o Ceder. bara lite vanliga party pics=)






´
Jag har bett om min egen död, igen ;) mohahahahaha

Me like, me like





nu kallar arbetet.



M

Kommentarer
Postat av: Laven

Va skönt att du uppdaterar ofta nu för tiden mn privata läkare!

Postat av: lojs

ceder? är det hon som kallas the snake? :D

2008-11-14 @ 00:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback