katastrofalt!

Ser ni va klockan är?! JAG som människa borde sova för längesen men ja tror att min kropp tror att ja jobbar natt el nått. Iofs så ska ja ju det imorrn men hallå! ja är trött men varje gång ja håller å att somna så kliar det nånstanns eller så kommer ja på saker som nyss. Ja låg o tänkte på om ja var tvungen att bära vinter ELLER sommarkläder för resten av livet vilket skulle ja välja? sommar kläder blir kallt på vintern o ja får inte klä på mig mer o vinterkläder för varmt på sommaren o ja får inte ta av mig.
Dilemma.
En annan sak ja började göra i mitt eget huvud var att rita upp en lägenhet. Efter mkt tänk så hade ja tappat bort hur ja hade tänkt så ja gav upp o gick upp ist.

Nu sitter ja här i vardagsrummet ensam i mörkret o tittar på Las vegas. öken!

Micke var föresten o hämtade resväskorna idag. jag så till min förtjusning att svärfars var mkt större än svärmors =)) meeeen om ja tar den stora så finns risken att ja plockar ner hela hemmet så med den normalstora så kan ja begränsa mig=))

Ja har sååååån resfeber. Ceder kan intyga hur ja bär mig åt. När vi skulle åka till Rhodos så började dagen med att ja vaknade, gick o spydde. duschade, väckte micke o tjöt floder. Jag bönade o bad kvällen innan att ja skulle slippa åka.
Ända tills ceder kom så gick ja o vankade fram o tillbaka. spydde en gång till o sen tjöt ja lite till.
När hon väl kom o hennes föräldrar skulle köra oss till Norrk så var ja vit som ett lakarn, sa knappt ett ljud. Ja försökte låta som att ja skojade när ja frågade om ja fick följa med hem men ja va så jävla rädd att ja trodde ja skulle bryta ihop.

Jaa o ni undrar säkert varför ja gör om det?
När ja väl är framme då är allt glömt tills ja sitter på planet igen o inser att ja ska ta mig hem också o då är ja så jävla glad när ja kommer hem att ja glömmer det igen. så håller det på



dags att nappa =)

Mors!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips är att gå till läkaren innan, dom kan skriva ut lugnande till flygresan...

2008-11-19 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback