hujeda mig

det blev en festlig afton igår trotts min jäkla huvudvärk. Lite förfest här hemma o sen platå. ja gick hem lite tidigare än lojs så hon fick mina nycklar. Men det va bara det att när människan kom hem så pratade hon i telefonen så att hela kvarteret kunde höra :p huga huga! tack den som uppfann dörrar=)


Igår på dagen föresten så for ja, lina o micke upp till pappa för en visit. det va såååååååååååååååå underbart att vara där. pappi hade bokat tid hos en fotograf så vi va iväg o tog en massa kort på oss
"knoddarna" om man nu kan kalla dom för det va så underbara o härliga. vill komma dit oftare=)


bjuckar på lite bilder på familjen Thunberg


pappi me fulaste pollisarna, usch! ; )
 

Liza. mellanbarnet av småfolket


Lilla Bell (Izabell) yngst av oss alla


Min enda bror av 6 st barn. Eddie the pratkvarn


Jolin. hon är mellerst av alla men yngst av oss äldre=)


pappa, jag jollan, bell,liza, lina, eddie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback