Fars dag

Det känns lite märkligt faktist. Jag tror ja saknar pappa Dennis. Vill ringa men nu är det för sent o ja vågar inte prata med hans nya sambo o mobilnr vet ja inte vilket av alla de senaste ja ska ringa (?)
Pappi läser du här så hopps ja att du haft en fin dag.
Jag hade egentligen en plan. Ja ville skicka ett kort på mig o Lina i en ram till honom men det rann ut i sanden.

Jaja.. det är som det är. Vill åka upp men det känns inte som att det är pappas hus nu heller när hans nya bor där. känns konstigt. Jag vill inte komma o trapa i hennes hem o pilla med hennes saker. Fast ja vet inte.
Ja har alltid sagt att pappa har en minimalistisk stil på sitt hem när inga kvinnor bor där o det är det som är pappa för mig!

I vilket fall som helst så får Massen min plast pappi ett grattis också. =))




Annars så har ja jobbat idag o ja är aptrött men det har slagit över i att ja inte kan somna. har inte tagit igen allt ifrån i fredags o torsdags.
Imorrn så ska ja nog träffa Lojs o tini. OM ja orkar.


paaaaaaaah. dags för natten


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback