Dagens ris

går FETT till telias jävla säljare rent ut sagt! asså ursäkta mig verkligen men om man är säljare o ringer upp nån så för det första så ska man inte låta som om att det är mitt fel att ditt liv suger! sen när du börjar prata så behöver du inte sucka när när ja ställer frågor!
Det som dom  hade att erbjuda var en boxer med standard o la ja till fick ja fler kanaler, sen ett telefon erbjudande o ett fast bredband. ja har idag ett fast bredband o ett mobilt o när ja frågade vad kanalpaketet innehöll för kanaler drog hon en djup suck o berätta o då sa ja att ja inte är intresserad efterom även om ja betala extra så har ja det i mitt nuvarade standard utbud från comhem.
så när ja sa att ja inte va intresserad så försökte hon tvinga på mig allt för att ja ville ju totts allt ha telefon erbjudandet o då kunde ja lägga boxern i garderoben (?!)... asså fatta?! hur tänkte hon ? så ja skulle betala över 500 kr för att få ett erbjudande av 3????


Tack för att du förstörde min eftermiddag o inte nog med det så slängde hon på luren i örat utan att säga ett ord

APA!!!
ja förstår att ditt liv suger



Annars så har min dag varit bra. gick upp o tvättade imorse kl 8 o sen på kurs. nu sitter ja o väntar på att brudarna ska samlas hos soffan=)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback