äntligen fredag

igår som sagt så var ja ju på LSS/LASS fest o det var faktist rätt trevligt. Men ibland får vissa i sig lite för mkt av det goda o ja är såååååå glad över att det inte är jag som behöver dras med ångesten idag :P

det var lottdragning o givetvis vinner ja=) rusar fram till sen o roffar åt mig min påse o tycker att den är väldigt tung! sätter mig o tittar i. Tack en Boxholms ost! fan så besviken ja blev... ja hade lust att gå fram o sula nån med osten!
Det var iaf god mat o fika. Innan hemgången så blev det en exta lottodragning eftersom det fanns en påse med vip-loge till en LHC match. den ville ja ha men ja vann givetvis en annan påse med två biobiljetter i o nån handduk.
Lyckat :P

på förmiddagen igad ringde annelie från jobbet. hon hade just läst corren om Boxholms ost. Den är tydligen lite farlig. Ännu ett TACK till kommunen. så mkt var man värd så att kommunen köper farlig ost o delar ut till sina anställda...


hehe lite komiskt är det iaf.

idag har ja hunnit vara på vattengympa o fortsatt städa lite. Borde ha satt upp gardinerna igår man ja orkade inte o ja vet inte ifall ja orkar det idag heller. Ikväll ska ja partaja med jobbet. men det blir en lugn afton med ett par cider eftersom ja ska upp till jobbet imorrn...



Trevlig helg till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback