vår igen

så min depression har försvunnit lika snabbt som den kom. För övrigt tänkte jag köra en stenhård vecka med träning o inget extra MEN  så smittar Cara mig med sin dunder förkylning så ja trodde att det var min sista natt i livet inatt.. men ja överlevde som ni märker : P Just nu går ja på Ipren, Nasoferm och sen ska ja in till stan för att införskaafa lite allergi tabletter o ögondroppar sen är ja fit for fight till våren.

Har på tal om annat inte shoppat en enda klädesplagg ännu, go malin, go malin! men ja ska ner till mickes jobb sen o kolla på cyklarna. Ja måste så ha en  nuuuuuu! vill börja cykla till jobbet igen.

hepp... ska ta o göra mig snygger o sen plocka ordning lite här hemma, äta brunch o sen till apoteket



image138

Kommentarer
Postat av: Elina

superfin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback