uppe med tuppen

Igår kväll så tänkte ja ooooh va skönt imorrn är ja ledig så ja ska inte ens bry mig om att ställa klockan.
Tji fick jag. Så nu sitter ja här o har varit vaken ett tag... va trött ja blir på mig själv!

Igår på jobbet så gjorde ja nått med h.ö ben så skulle ja börja gå o då hade knät hamnat snett (världens äckligaste känsla) sen va det inget mera med det så när ja kom hem igår kväll så satt ja med datorn o knät o hade benen på v-bordet. så när ja ställde mig upp kändes det riktigt mycko i knät. Det känns som att ja behöver knäcka det el nåt.
Otäckt...

Idag är det kära fredagen här! Äntligen=) ikväll blir det mysmed brudaran ett par timmar... men det blir lungt eftersom ja jobbar imorrn...

Ska väl börja mig iordning o pinna hem till mor
 

Ha en Toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback