umgänge med brudarna

Guuuud så mysigt...! ja kan börja att berätta att igår så luncah jag med ceder sen dumpa hon mig för att gå o jobba så då kom alex som en räddare o pola med mig. Vi skulle ha en heldag, så mysigt=) efter allt fikande o pratande så släppte hon av mig hemma hos mig så ja sprang direkt upp till min moter o slet med henne till simhallen. Det va tyvärr sjukt mkt fok så det blev ingen ordentlig simmning men vi skratta desto mera. sen va det bara hem till kärleken o Greys som precis började..

Så idag bar det av till Tinis efter jobbet för lite mat, ungsfalu m mos.. det satt inte fel.. underbart gott... sen så ville ja inte gå hem o tråka så ja följde med sandra o annemo ut till ikano för att ströva omkring där ett tag. Girlsen shoppa loss ordentligt så det va kul.

Nu sitter ja i min ensamhet o ja funderade på ett slag att ta mig till simhallen men ja ångrade mig. Om ja går o simmar så blir ja hungrig o ja slog en kik i kylen förut o det såg ganska mörkt ut. plus att jag är för lat för att åka o handla. =)

Imorrn jobbar ja kväll så dår har ja all tid i världen på morgonen. 
 

Fredagens To Do :

-Vakna skapligt för en simtur
-Ta mig in till city för att köpa leggings tills lördag
-Hinna plocka ordning hemma
-Va på jobbet lite tidigare för lite tjatter ang begravningen.




/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback