så sliten

Skulle kunna gå i ide känns det som.  Jag är så grymt trött! åkte ju o jobba igår eftermiddag. hehe det gick i ett lungt tempo. Hande lite ont i håret ; ) så när ja kom hem la ja mig som en säl i soffan o glodde på Wallander.

Imorse så gick ja som en zombi. Det är tur att ja alltid gör samma saker när ja går upp, liksom ett schema. Först til toaletten... På vägen tänder ja ALLTID i hallen o lägger mobilen på hallbänken. I farten får ja oftast med mig badrocken. In i duschen. Först schampo sen balsam o samtidigt tvålen. Ut o in i sovrummet. Kollar klockan o klär på mig. Till badrummet för att smörja ansikte o borsta tänderna. Sen smink o sen håret.
Så gör jag VAR EVIGA morgon precis i den ordningen. Om ja inte gör så känns det fel. Lite tvång.


Jaja... det va iaf lungt på jobbet idag.  Hände inte sådär jätte mkt förutom att det kom massa snö såhär i mitten av amrs, what?! helt sjukt. är nog iaf 10-12 cm snö... usch...! För iaf hem efter jobbet för att handla o nu så har ja den underbara tvättstugan. Ja älskar verkligen mitt liv!



Är ledig imorrn. Ska bli så härligt. Sova länge, göra som ja vill o INTE gå ut om det är snö. På kvällen ska ja o moster på vattengympa el tantgympa kan man också säga = )



//M

Kommentarer
Postat av: Laven

din morgon rutin är bättre än min! hinner med typ 3 grejjer av det du skrev :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback