så nu har ja inte tid att va sjuk mera

Ok däckade i soffan så fort ja kom hem. Gjorde en ansträngning att gå ner till tvättstugan för att boka om tvättiden. sen däckade ja igen tills micke kom hem. Gjorde en ansträngning till att titta på Outsiders. Jobbet ringde vid halv nio o ville att ja ska komma o jobba imorrn. Jag som va hemma o hade en sjukhetstid! Att dom inte kan klara sig utan mig. Så det va bara att säga att ja kommer så ja pilla i mig två ipren för att orka ta mig ut till köket o slänga ihop en matlåda. Tur att ja hade tinat lax så det blev det m wokgrönsaker o nudlar.  Ja börjar iofs halv nio men det är jobbigt iaf för nu kommer ja inte kunna sova eftersom ja har sovit bort större delen av eftermiddagen.

Har pratat med min höna också, Emmie. Hon komer äntligen hem för ett par dagar. Då ska det mysas som aldrig förr. Känns konstigt att hon har varit borta så mkt... saknar henne iaf.
Har inte pratat så mkt med Ceder heller.. hehe vi håller oss ifrån varann pga att vi inte får shoppa så vi tar inga som helst risker.


Imorrn, jobb sen tvättstuga sen laga mat.


Längtar som fan till fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback