helgen

Det har nog varit den ABSOLUT tråkigaste helgen NÅGONSIN! Ja har nämligen jobbat, komprimerat! tio timmar lördag o tio timmar söndag.. inte natt utan dag så det gör det hela lite mer tungrott... så nu när ja gick av vid 18 så var ja heeeeet utpumpad. det är så mkt skönare att jobba sånna hästpass på natten för då är Brukarna inte så rörliga...
För övrigt så har ja NON Shopping månad. inte en enda krona ska spenderas men ja har gått in i en depression o suckar hela tiden så min kära arbetskamrater tyckte att ja skulle gå o shoppa så de slapp höra mig ; )

Emh.. intet ett nytt för övrigt. Längtar som en tok tills på fre då det är mys hos Alex pluttan. Ja ska värva Sofia så hon får koma hit o sätta dit min lös ögonfransar=)


Föresten så såg jag just söndags filmen på 5an, "Att göra en pudel" den va så söt... lite lik "Underbar och älskad av alla"



Hörs imorrn. 

/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback