uah...

har varit dålig på att uppdatera i know men när solen skiner går den före.... =)

Helgen som har varit va väl relativt ok iaf. fredagen va det rix som vi missade så vi satte oss vid "hamnen" istället för att lyssna på musiken o ta en cider.
lördagen så jobbade ja 11-20. på dagenva på allsång i Edhaga. skit mysigt.. så vi hoppas på att det blir fler gånger.  Sen var det bara att fara hem för att börja piffa. Ottosson, ceder, robin, ljungberg o till sist G kom hit.

krogen kunde kvitta kändes det som men men,,,

söndagen hade ja tänkt att spendera i solen men ja var alldeles för seg o trött för att ens ta mig ut på altanen så det fick bli soffan för mig.

Idag har ja pressat o nu kl 6 ska ja på ett möte, yeah va kuuul! not.. vill hellre va hemma o lata mig

planerna för imorron ser ut som idag. föst lata med C i solen men sen så ska ja faktsit ta mig i kragen o gå på vattengympan. Måste i ärlioghetens namn säga att ja har varit jävligt lat sen ja kom hem;)




hepp... en dusch sen bege sig då...


hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback