mysterie

Dagens mysterie var super konstigt! ja stod o diska o när ja va klar upptäckte jag att ja bara hade diskat en massa skedar men inga knivar o gafflar! ja tittadei lådan, i diskstället men fattade inte vart mina bestick va! ringde till micke o fråga om han hade burit omkrign på dom. han tyckte givetvis att ja va konstigt o det är förstårligt för sånt ska man inte prata högt om för då får man på sig en "krama sig själv tröja"
men så när ja ringde till mamma för att berätta så kom ja på att min kusin tog ju studenten i fredags o då hade troligen dom lånat men glömt att lämna tillbaka... mamma hae nämligen min nyckel för ja skulle till jobbet.
 sååå AAAAAAHHHAAAA! gåtan är löst men ja har inte kunnat få tillbaka dom för moster jobbar o kussen är ute....


inte så kul läsning kanske men kul o va med om det. (som ni ser händer det inte mycket i mitt liv)

Kommentarer
Postat av: SaraDenUnderbara!!!

JAG TYCKTE DET VAR JÄÄÄÄÄTTEKUUUUUUUUUUUUUUL!!!!

2008-07-01 @ 02:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback