love

Ja vet ja suger på att lägga ut bilder men ja ska verkligen bättra mig=)

Ännu en ledig dag i mitt liv. Händer inte sådär jätte mkt men ja har iaf varit i city för att uträtta lite ärenden o sen hem till min plaja För att lapa sol=) känns rätt gött men ja är väldigt lat för ja ligger hellre där o svettas som en gris än att gå över till badet för en svalkande dopp... det är höjden av lathet.


ikväll ska vi ha ett tack- o- hej-då- plus-grattis-på-50års-dagen kalas på jobbet. Det är så att en Dam gå i pension o en fyller 50 o en slutar. så vi slog ihop allt. vi ska härja på Monkans lilla kollo uppe i valla. mysigt=)




hepp dags för en dusch o lite piffing.



puss

p.s bilder komemr sne

Kommentarer
Postat av: louise

ha en bra dag!
kolla gärna in min blogg också!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback