rättelse

Hehe ja måste säga Sorry! ja har tydligen trampat på en öm tå i inlägget--> emh...! 

ja är en ytlig brud som lever för shopping o alkohol. Men ja måste tyvärr göra dig väldigt besviken redan nu. Ja har ett underbart liv utan det men det är mitt sätt att krydda livet. Till vardags arbetar jag med gravt utvecklingsstörda så kom inte o kalla mig ytlig! Ja, ja har förutfattade meningar men det har även du. hur tror du att världen skulle se ut om alla va på samma sida, om alla tyckte samma sak och om alla gjorde precis rätt?
om jag är en så hemsk människa som du menar så fine! det är din uppfattning. men du behöver inte läsa ming blogg.

Tack syster Lina för ditt inlägg över kritikinlägget=)


över till vad som händer i mitt ytliga liv idag.
Jag ska baka eftersom micke fyller imorrn=) 24 gaah.. han är för söt. sen ska ja niog försöka plocka iordnign här hemma så att inte svärmor o svärfar får dåndimpen. Sen bär det av för en arbetsintervju på ett nytt gruppboende.


have a nice day
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback