44 år till pension

Hehe jaa ja har inget liiiiiiiiiiv... min kära vän vill att vi ska bli nyktra el mer nyktra iaf... ja säger vårt liv är nu o inte sen! den skitans kvinnan vill inte lyssna...

har iaf börjat tänka lite extra på körkort... kännerj a mig mogen? vill men ja är sjukigt rädd för andra bildförare.. ja har fått för mig att de inte kommer se mig när ja komemr o kör o så kör de rätt på mig o mosar min bil o mig=) sjuka tankar, ja veeeet.. men hey sån är ja o vi gillart!

om vi ska tala om något annat än körkort så kan ja berätta att ja har jobbat idag.. känns sjukligt bra att vara tillbaka på boendena.. jo visst personlig assistent borde alla testa men ja klarar verkligen inte av att sitta o glo på samma person dag ut o dag in... men tack Cornelia för viket det va snällt av dig. det var en erfarenhet iaf.. imorrn är det jobb med o på något sätt längtar ja... men det är som ja sa till en vän att ja ibland känner en sorg över att inte tillhöra en av de där smarta o interligenta människorna som kommer gå hur långt som helst. ja villverkligen vara en utav dom! ja vill med ha världen för mina fötter.. kunna välja, läkare, kurator, psykolog, logoped o sånt som kräver universitetsstudier... det finns en chans för det nu men den är verkligen liten...



hmm jaa nått ska ja göra åt mitt liv iaf... men vad?

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback