usch

Den här NON Shopping månaden kommer att bli riktigt jobbig känner ja på mig. Vill bara springa till stan imorrn o slösa bort varenda krona på bara mig själv :) Dock blir det inte så eftersom lönespecen inte va sådär jätte rolig att se... men iaf. det ENDA ja ska spendera pengar på är mat till hemmet, räkningar *suck* lägga undan lite? o emh... en privat sak... borde gå o klippa mig men det är ju ett tvång ja har som säger att ja måste det var 3e månad  ; ) sjukt ja vet men ja har fått för mig att mitt hår mår dåligt om ja inte gör det.. det är faktist det ja vårdar bäst!

På tal om det där mat till hemmet så bör ja åka till maxi imorrn! men eftersom det är Make Up Store kväll imorrn o ja har lovat den blivande bruden så ska vi dit=) Inget emot hennes sällis hon är underbar o det va för övrig min idé eftersom det är tema Bröllop. Tyckte det passa henne nu=) Ringde Make idag för att fixa till alla tider inför den stora dagen... Sofia sminkar sig kl 10-11 o för att vi inte ska se henne så kommer vi kl 11.15. Dom är så trevliga för ja sa att hon inte vill ha själva sminklektionen utan bara bli sminkad. Hon kommer ju inte lyssna iaf ; ) Så det skulle dom fixa. Så fårga ja om provsminkning. Det va toppen sa hon. Så imorrn kväll bokar vi antagligen en provsminkning till fröken. Alla namn på skuggor o andra produkter kommer att skrivas up till henne så att inget kan bli fel till den stora dagen...  

ja vet att ja INTE ska lägga mig i men ja kan inte låta bli eftersom mitt kontrollbehov tar över ibland eller ganska ofta faktist. MEN om inte jag hade tagit tag i det här så hade hon stått utan sminkning. Ja o ceder med för den delen..

Sjukt egentligen. Ja o ceder är bara gäster min vi ska piffa ordentligt.. hahah...
Vi längtar så sjukligt mkt till den dagen... Ja tror vi längtar mer än själva brudparet om man kan säga så?

Föresten så ska ja o Sofia ta en fika imorrn innan Make kvällen... Mysigt...


På tal om annat så har ja jobbat idag =) så ni vet menar ja

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback