rart

jo tack laven för den fina komentaren om mitt grishem=) ska lägga upp lite mera bilder så att du kan få se hela mitt hem=)

ööh.. annars då? jo Ceder ringde förut o tjata om utgång nästa helg men ja jobbar o vi skulle inte gå ut mer! hehe mitt abstinens steg från noll till hundra på en halv sekund! så är det med det...
har jobbat idag o det gick ju bra, el hur anna? det är konstigt varje gång vi jobbar så äter vi tills vi mår illa o sen sitter vi o klagar över hur illa vi mår o varför vi gör sådär mot oss själva=) jepp.. o träningen gå super så att ni vet:P haha... näe men ja kör iaf inte varje dag. fösöker att inte tjata ut det för då lägger ja bara av...


imorrn äre lördag o då ska pälsk ut o ja ska va hemma för mig själv o mysa. tänkte ta mig till simhallen för att simma ett par längder men ICKE på dag utan kvällen isf...


helt ointtressant skrivning ja vet men ja gör allt för att fördriva min tid!



hej med er

p.s synd att Dilba åkte ur Let´s Dans.. ja hade hellre sett att My Ridell åkt.. .d.s


/M

Kommentarer
Postat av: Laven

Mera bilder låter helt perfekt !

p.s din klocka på bloggen går fel :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback