Make Up Store kväll

Den va sjukt lyckad. Men ja ska böja från början.
Ja mötte upp underbara Sofia kl 17.30 vid filbyter. Det va riktigt sunkigt väder  men hon är alltid lika snygg oavsett ifall det är sunk eller topp... men iaf så tog vi oss till ett nytt hak för min del, cafe M. Det är lite mer för folk med sköna gungiga stilar om man kan säga så? jaja.. det va ett toppen cafe iaf. Supersköna soffor! vi betällde in lite middag. Bakpotatis för hennes del o en fetaost paj för min del. Sen lyxa vi i vasinn chokladboll (märk ordvalet ; ))

vid sju va det ju dags för det underbara så vi trippa dit o det va sjukt mkt folk! Dom hade fått det såååå fint.. Plus att de hade blivit årets Make Up Store butik av ALLA. Sofia blev som ett barn i en leksaks affär.. hehe.. men det är lätt att bara börja plocka på utan att tänka sig för. Men för min del blev det ärtt passivt. Lyxa i att glo på folk iaf men en sak ja inte kunde motstå va lös ögonfransar! Annemo har presenterat oss för varann.. hitta ett par sjukt snygga iaf o det va ju 20% ja slog til o nu har ja ångest. MEN ja ska inte ens titta åt en affär resten av månaden, jag lovar o svär.  När vi va klara fick vi varinn liten bag med lite smått o gott. spagrej till ansiktet o en twinkle shadow vilet ja redan har sjuttielva av men en mer el mindre skada inte mig=)


Imorrn är det jobb som nalkas men innan blir det lite fart o fläng. Tänkte hinna träna så ja går upp när micke drar o sen ska ja till mammi o hälsa på sen åker ja direkt till jobbet därifrån.
Helgen kommer att bli lugn. endast wörkipörki.


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback