Torsdag

Det känns nästan som attj a är ledig idag men ja börjar inte förrens halv 4. En bebis tur kan man säga.

Igår kväll satt ja letade efter någon duktig människa som kan göra om min desigt på bloggen. hittade en jätte duktig tjej men det va en så lång kö o så vet ja inte ifall folk har börjat ta betalt för att fixa sidor, el? SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Laven min kära vän är du villig? ja vill ha en snygg o enkel sida... kan  ja locka med en fika. va sägs?;)
Jag har komit på att anledningen till att ja inte orkar blogg är för att ja inte gillar designen inte för att ja gillar den ja har nu heller men ja får leva med den tills det känns rätt..


Den 23e aug smäller det! ÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEEEN har vi en återförening igen (jag o Lasse W) Min hemliga kärlek o mitt ljust i musiken! Så underbart det kommer att vara. har verkligen saknat den karln! Lasse o ja=)

på Lördag vill tjejerna på jobbet att vi ska dricka vin o gå ut. Är ja sugen? det är lite delat. Givetvis skulle det vara kul men ja vet inte fall ja orkar. Är verkligen ingen person som kan festa loss o sen gå till jobbet dagen efter även fast att ja kanske jobbar kväll... iaf så återstår det att se....


Lägger upp lite bilder lite senare i framtiden hinner inte nu.


xoxo
Malin 

Kommentarer
Postat av: Laven

jag kan ju alltid försöka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback