tjo

Sitter o väntar på SEGborg!
detä r iofs inget ovanligt att hon är seg. men nuu börjar kl bli mkt. vi ska pröva uppsättning på henne tills imorrn o imorrn SMÄLLER det! sofia gifter sig ÄNTLIGEN. gud vad vi har längtat o ja känner mig lite nervös o stressad. typ som att det skulle vara ja som ska gifta mig=) i vilket fall som helst så pratade ja just med laven som för övrigt är kvar i Sthlm??!?!?!?! hon åker inte förrens tidigt imorrn... shit...



Allt annat är fixat o klart, typ....

blommor
lös ögonfransar
klänning
smycken
present
skor
väska
party feet
humöret?


shit ja hänger mig!


                                          
                                                                                    Den blivande bruden o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback