på order av Larven!!!

fick just en uppläxning av Laven (min kära vän i strid ) att om ja inte uppdaterar min blogg så kommer hon döda mig, typ... Så en offentlig ursäkt till henne: Laven min sötnöt det här är för dig=)


Sååå mitt liv! va händer? Just nu är det bara resor i skallen på mig. Ja o käraste har ju tänkt att åka iväg nu i november till varmare breddgrader så ja ska väl ta mig i kragen o boka nu i veckan. micke vill att vi väntar o tar en sista minuten men eftersom ja är kontrollen själv så vill ja veta var o när ja ska åka. Efterosm ja bestämmer i vårat förhållande så blir det som ja sagt=)
När ja ändå talar om resor så kan ja berätta att ja o Ceder har fått upp ögonen för Irland. Ni undrar varför o ja säger att vi såg på P.s I Love You igen o killarna är ju irländare så vi hoppas på att få se hetingar i kilt. såå jaa vi vill dit! Plus att vi såg mamma mia idag så vi vill till Rhodos igen o det är nuuuuu.
i vilket fall som helst så hade vi en OTROLIG konversation på vägen om irland givetvis

Ceder: -är inte Dublin huvudstad på Irland? eller i Tyskland?
Jag: -Är inte Munchen huvudstaden i Tyskland?

Ceder: -Hahahhahaa... nnääää Berlin...hahahaah!

Vilken låg nivå vi hade ikväll... Efter bion så stod vi utanför ticket o tittade på sistaminuten resor o ja skulle vara lite check o kasta om orden på länderna så ja sa "vi åker till Kong Hong" Jätteskratt sen följde en superlång tystnad o ja såg verkligne hur C tänkte... den kom hennes dra "Hang shai" kul C jätte kul!

över till annat efter det här
igår så gjorde micke o ja våra ansiktsmaste som vi börjat med. Till o med han! det ni... Har lite bildbevis. så grabbar va inte allt för hårda mot honom sen för det är ja som tvingar honom till det här... =)
Ont i ögonen ?

 
När ja skäller på micke:p


Kommentarer
Postat av: Laven aka Larven

Äntligen kan jag få lite ro...ja måste veta att du lever! Är jag förvånad över er torra humor? NEEEJ men jag vill också till rhodes igen, eller tillbaka till shanghai för den delen...aja sov sött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback