jag blev dumpad

Jepp inte av min Älskade Micke givetvis utan de RIKTIGA nötterna -host-henke-host-tolén-HOST!-ceder-HOSTHOSTHOST! Gör inget ja klarade mig med In her shoes utan svensk text. det ni!

Micke min kära är ute o tar ett par öl med sin far o bror. Lät väldigt mysigt faktist... =)

Satt och fjunade på en sak föresten när jag såg på filmen. När man gifter sig o man vill skriva egna löften måste dom innehålla nått speciellt FÖRUTOM kärleksförklaringen? för den "vanliga" är väl att man ska älska varann i nöd o lust tills döden skiljer oss åt? Egentligen är det inget fel med den men om ja skulle gifta mig så skulle ja vilja ha något eget o personligt...

Det kommer bli en vacker dag då den kommer men först är det Sofia o Christoffer=)


Lovely!



Bruden i sin bedårande skrud. Hoppas mannen i hennes liv blir nöjd med valet av färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback