ingen större förändring

imorse trodde ja att ja va i himmlen. men sån tur hade ja inte=( det var bara att treva sig upp o ut till badrummet o rensa systemet på äckel... fy fan rent ut sagt!  ja verkligen avskyr när man måste hosta upp allt på morronen o jaaaa ja är äcklig men micke vill liksom inte lyssna när ja berättar så ja va tvungen att nämna det=)


igår så va vi verkligen tvugna att handla hem lite föda efterom ja har skjutit på det den senaste veckan. ja bad micke att vi INTE skulle storhandla o så vips står ja på maxi o micke säger "när vi ändå är här gumman kan vi lika gärna göra det"
skjut mig!!!
men en bra sak kom ur det hela o det va att dom hade billig fläskfile så ja köpte på mig 3 st


idag skulle ja göra sååååå mycket. men inget är gjort förutom att ja bättrar på min liggsår. Ja kan även berätta att ja är så fruktansvärt lat så att min mamma skulle skämms över mig. Förut skulle ja dricka lite saft i min ensamhet men ja va för lat för att sätta mig upp så saften kom överallt förutom i munnen.  Det är så man önskar att man fär en gångs skulle kunde ha lyssnat på va mamma sa när man va liten "sätt dig upp när du dricker så slipper vi olyckor"


jobbar 8-20 ilördag o söndag, jippi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback