Underbara Linkan

Det blåser lite o ja solen tittar inte fram allt för mkt men GUUUUUUUUUUD va ja älskar Linkan!

Precis så tänkte ja när ja gick o spatsera för mig själv förut på väg ifrån jobbet.
Solen ville inte komma fram förrens ja va i stan o det försvann lika snabbt igen ungefär...


Ikväll kommer mickes familj hit. vi ska fira mig med lite mat o en misslyckad fruktkaka som ja gjorde nyss.. Varför har ja så svårt att följa enka recept? varför kan ja inte bara låta bli att lägga till eller dra bort en grej?
Ja ja dör dom inte så är det ju bra. Det är som ja brukar köra mina test på ;)

För övrigt va det en härlig dag på jobbet. Det va lungt o skönt utan stress eller så. Eftersom ja börja halv nio så slapp ja till o med att hjälpa nån att gå upp =) ja gillart!



Hepp får se om min kära tös (lojs) vill komma hem i helgen! hoppas=) o hoppas hon vill dricka vin :)
är fruktansvärt sugen på vin.


Ooooh.. just ja. alex om du läser det här så tänkte ja på dig o blev genast lite låg. vill att du ska komma heeeeeem!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback