Tung natt

nu har jag uppstått från det döra el ja..nästan.. har varit vaken ett par timmar... det blev inte mkt sömn där inte pga FLUGJÄVELN SOM PROMT SKULLE SITTA I MITT ÖRA!!!! det finns fan inget mer irriterande än det när man sover...

jobbade ju som sagt natten o den va suuuuuuuuuuuuperlugn... huset kunde ju ha vatt personalfritt faktist... ingen gjorde nått livstecken ifrån sig vilkety kan va skönt ibland då man bara kan få gå o lulla runt i sin egna takt..

men nu har ja uppdaterat mitt kändisskaller eftersom ja är ett STOOOORT fan av skvallerblaskor=) Me like...




för övrigt så blir det en vit-lugn-trist?-helg för mig.. Qvinnan jobbar så ja passade på att ta ett extra pass ja med.. ångrar det djupt nu=( det är ju inte så att ja gör vågen varje gång när ja ska jobba men på någe sätt ät det skönt att komma dit o veta att jag gör nått bra eftersom dessa människor verkligen behöver min hjälp.... Love you friends<3


Bjuder på en snyggbild... HOT!

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback