brandman här kommer jaaag

Jarrå det va ju mkt trevligt;) var nämligen på brandutbildning o TACK chefen! mkt härliga saker att titta på... hehe ja o Karin (jobbar vän) fick leva oss in i en scen om att släcka o bära ut en massa dockor som inte gick så bra... vi fatta inte riktigt va det skulle gå ut o plus att vi inte fick ur sprintern på brandsläckaren:P
hehe men det va kul=) synd att kameran saknades...


nu på em har ja varit o stekt i solariet. tanken är att vi ska gå ut på lördag o man vill ju liksom inte vara genomskinlig så då fick det bli grillen.. efter det slog jag sönder ett par timmar hos min mommo=) söt tant.. hon har föresten blivit cool o mordern.. brallor o tuffa tunikor är va som gäller för henne nu=)

jag har kommit på att ja måste införskaffa mig ett par sköna klackisar. det har ju blivit modernt med ankel skoletter igen (tack gud) eller har det inte hunnit bli omodernt? aja i vilket fall måste ja införskaffa mig ett par nya eftersom vi ska till GBG o ja vill ha ett par snygga men bekväma skor att ha när vi går ut på kvällen=) för hur kul är det att behöva åka hem pga taskiga skor? jaja PLUS att ja vill ha ett par höst-promenadisar... mkt pengar=( man borde få ett par skor gratis varje gång man köper ett par o då ska det inte bara gälla på Sko punkten för deras skor kan ja iaf inte ha eftersom ja har speciella knölfötter som är sååååååå eleganta *not*... 


Kvällen kommer att bestå av lugn o skön tyyyyyystnad i mitt hus.. hehe the man jobbar till sent så det är bara jag, tvn o desperate housewifes.. hör hur skönt det låter.. måste DESSVÄRRE göra matlådor.. I don´t ork! men va fanken a women got to do what a women got to do... =) ja är så fyndig ja... 



hej med er
 

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback