snuvad på konfekten?

FÖr att göra en lång histora  kort.. blev erbjuden en förlängning på mitt vik o ja tacka ja, de tog tillbaka det eftersom dom hade varit slarviga trots att jag ifrågasatte det! höll mig på sträckbänk med att de skulle se över det, blev erbjuden igen! men nu så vill inte jag. känns konstigt att de ger mig nått tar det tillbak o sen tror att jag ska finnas kvar när det nu igen erbjuder mig! ja är nog mer värd än att trampas på för det va dom som gjorde FEL!
mellan allt det här så har jag fått veta hut även fast det inte är mitt fel... vill inte!!!!
trivs bra men vill inte arbeta när ingen har koll o allra minst cheferna! Tack!



Men över till något roligare..

lite shopping har det allt blivit under månanden. Har tyvärr inte lagt ut nått eftersom jag är laaaaat:)
men varse!

 en ny jamsare till natten. jepp ja är en bekväm person=) hade 200kr på h&m så varför inte? 179:-

 ny stövel.. ser rätt ful ut faktsit men det är inte det tvärt om!!! skit snygg o SKÖN. det ni. 380:-                            din sko



Dagens outfit:

Lång tröja: Gina 198:-
Leggings: Gina 99._
Sockor: H&M ca 80:-?
Skor: nya, ovanstående=) 380:- med varmare sula 450:-



Mormor fyller 70år nästa vecka! så söööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback