ÄNTLIGEN!

Yeah! ikväll är det dags!!! Ladies Night! fan va gött... ja gillart!

jobbar hemma idag så min vän sitter i soffan o flinar o vi ska snart fixa till lite lunch så att vi får något i magen.. hehe vi skulle igentligen åka till Dagcentret idag MEN dom skulle ha utedag o fixa till trägården så jaa vi smet från det... mnohahaha.. o vi har inget emot att sitta hemma i soffan o mysa istället=)

(eftersom jag är personlig assistent så nämner jag inga namn på min brukare)

Men iaf återgå till kvällen.. Frökenb åker här ifrån runt halv 4 då är det bara att kasta sig bort till cederborg för att införskaffa en pizza eftersom vi inte riktigt vet vad som serveras till mat innan showen. sen blir det vin o martini o piffning till tusen! Jag är så PEPP inför ikväll!

Har fotat kvällens outfit på en galge så det kommer inte till sin rätt men just nu är ja äcklig o oduschad så ja ville inte stinka ner kläderna:)

så varsegoda:

Kvällens kommer gå i helsvart! trist? näe det är snyggt med guld
Klänning: från Gina 199:-
Kofta: MQ 350:- meeen ja hade en rabattkupong=) 
Smycken: H&M och Gina vet dock inte vad de kostade...
Leggings: H&M 98:- (inte med på bild)
klänningen ska jag ta bort axelbanden på o koftan är för att det inte ska se så naket ut...


PAAAAAARTY

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback