bra? dåligt?

2 veckor med det nya jobbet o det känns rätt ok.. inget som ja vill göra resten av livet har ja kommit på nu. fördelarna är att det är fritt, sköna tider o så får ja nästan styra över mina tider själv. men så nackdelarna väger tungt dom med. ja blir rätt mycket själv  (inte kul för ja gillar mina arbetskamrater på asp), det blir långtrist med samma människa varje dag (på aspet har ja 5 att ta hand om) så mjaa det är både på gott o ont tycker ja.

för övrigt är ja sjukt tokig i Sofies "thepalma blogg" ja g som har min tumme mitt i handen är inte sådär händig som hon o det är inga dåliga grejer hon pysslar ihop;) en eloge till dig=)

imorrn blir det jobbb på kvällen. vet inte ifall ja ska följa med C på 20-års ferre el om ja går o bowlar med micke o dom. svårt val...


vill ha en vovve i present när ja fyller 20.. inte långt kvar, 19 dagar lite drygt.
 

micke o ja va på etos idag som ska lägga ner. syster jobbar ju där så vi införskaffa oss lite nya parfymer. både jag o min herre.=) mohaha.. ska nog ringa C för att göra henne lite avis:P


hehe.. se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback