lördag

Segaste dagen i mitt liv.
va på stan förut o shoppa lite. ja behövde dränka mina sorger i nått så ja måddee bra för den stunden iaf.
verkligen ALLA jobbar eller så är det den där jävla balen eller nått.. Micke är iväg o festar så ja får sitta hem här o uggla som en tönt. har till o med haft tvättstugan på en LÖRDAGKVÄLL!  nörd varning, tro mig ja vet.

men iaf det blev ett party linne till nästa helg o sen ett vanligt linne/klänning-grönt som man kan ha typ alltid)( mkt nöjd. o en ny bh som.. dom håller fan på att ruinera mig.. fan 260 kr för en helt vanlig bh som det inte va nått extra på... o dessa storlekar. orkar inte klaga för det är trots allt sånt ja behöver..


hepp nu ska ja åktergå till den SUPER TRÅKIGA filmen..

suger totalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback