mini semester

i torsdags for jag o micke ner till västervik.. min kära familj ligger där med husvagnen som alla andra år.. var mycket trevligt =) bara sol, bad o mys..

va tyvärr tvungen att åka hem idag eftersom jobbet kallar imorgon. känns skit. ja blior på dåligt humör så fort ja sätter min fot här nu när det är bra väder.. vill inte va hemma. vill inte jobba vill inte alls! ja vill åka bort o komma hem om en månad o bara känna att nu vill ja va hemma..
saken blir ju inte böttre av att ja stör mig så OTROLIGT mycket på micke hela tiden. den lilla kraken som inte gör nått men samtidigt allt.. har nog troligen umgåtts för mycket nu.. sen i torsdags. konstigt.. även fast vi bor ihop så umgås vi ALDRIG så här mycket.. jaja..

men just nu vill jag bara vara själv... vill åka iväg.. eller ja vet inte...


imorrn jobb o det suger... Bjärka säby.. låter not so funny.... suck stonk o STÖN........................!!! efter det iväg o handra till farfar o sen hem o sen åka dit o sen hem.

PLUS att nån JÄVLA IDIOT JÄVLE HAR SNOTT MIN, MIIIIIN!!!!!!! (fattardu?)lär dig känna igen mitt och DITT! blir idiot.. har bott här i 6 månader o det va den andra cykeln som de stal! asså tyvärr så sätter ja en 10 krona på att det är en utlänning.. ja HATRAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG, tönt jävle... gå o dö..



ska gå o dra täcket över huvudet o hoppas på en ljusare dag imorrn *morr*


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback