DESPERAT!

Okej...! jag är i STOOOOOOOOOOORT behov av en fest-outfit tills på lördag.. asså ja hänger mig för det affärerna har att erbjuda är bara skit nu känns det som *grrr*
men iaf va ju tvungen att tvångs shoppa iaf såå here we go!

 
En helt vanlig klänning. Stickad eller någe liknande.. sjukt skön o sjukt snygg på MEN är den festig? den kan väl bli med ett skärp under bysten en snygg make o lite smycken? har tänkt att ha leggings till.
249 kr på Lindex


Det är ju trots allt rea på MQ:) plus att jag åter igen fick nytta av mitt MQ-kort..
skön att ha till slappar dagar, myskvällar och promenader:)
249 kr MQ

Ja la faktsit undan en skitsöt skjorta (vit) på H&M också som ja behöver ceders hjälp att kolla på. Vart är kvinnan när jag behöver henne?! hehe.. den o den min svarta tubklänning, leggings och ett skärp o vips så blir det party. eller? faaan va jobbigt..

Ska prova lindex klänningen imorgon ist för just nu är ja sunkig. har varit o solat.. svettigt!



Beslutsånget!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback