Sjuka jävel!

Är både arg, förbannad och ledsen på samma gång! 
Tar det aldrig slut? 
Det är en sjuk jävel som ringer runt till olikas boenden för att ha nsöker någon att "prata" med. Han ringer på natten och kallar sig vid olika namn! Han har ringt mig när jag jobbade natt sist. Mitt hjärta slog tre slag på ett när telefonen ringde klockan kvart i ett på natten. Jag sa att "vi" inte har tid just nu och samtalet va över på mindre än femton sekunder. Det som är riktigt otäckt är att han nu även har börjat vistas runt husen. Två av mina kollegor har sett honom. VI ÄR SJÄLVA OM NATTEN! Man är inte så stor när det är mörkt och man vet att man har ett flertal boende att ta ansvar för. Polisen har inget att gå på eftersom ingen vet vem han är. Dom kan inte hjälpa! 
Snälla människa sluta! Vi som jobbar natt mår dåligt och jag vägrar att göra en natt till fram till sommaren då det iallafall är ljust ute så att jag kan se!

Jag kände att jag var tvungen att skriva av mig för jag ser hur oroliga resten av nattens personal är och varje gång jag pratar om honom så börjar min röst att darra och jag vill inte vara den som ser dig nästa gång utanför fönstret mitt i natten. Vet inte vem du är men snälla sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback