Ny vecka, nya tag

I helgen hade jag min "inflyttningsfest"  det va rätt lite om folk eftersom Tias-gruppen inte kom.. Den kraken hade opererat knät:( stackarn. Ceder jobba men ja redde ut det själv=) hehe jani det gick lite vilt  till ibland då o då=)..
vid elva hugget gick vi till vårat välsignade ställe, BQ där vi alltid hänger när det ska hängas o det va rackarns trevligt. Dans, alkohol o mkt trevligt folk gjorde min kväll.

En händelserik kväll av både det goda o onda.



igår så va ja hos tandläkaren o fixade mitt abonemang o så belv ja haffad när ja skulle till bussen av ett par grabbar som sålde mobiler från Telenor. Så jag fick vääääärldens bästa erbjudande som både jag, micke o ceder högg in på=)

så nu väntar ja bar apå min nya mobil, Sony Ericsson K800i


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback