Ledig?

Och jag som skulle vara ledig i minst två dagar! :'( Eller ja det är ju mitt eget fel men det hade varit sååååååhääääär sköööönt. Igår när ja kom hem så låg jag och slappa framför tvn o kände hur ja höll på och somna så det va bara att pinna ivägt till stan så ringde dom och sa att det va kris och jag har så svårt med att säga NEJ när jag inte orkar! men det blir ett kortis pass iaf. Ska sluta åtta men det beror på den andra personalen hur hon rer ut det nu när vi har nya scheman. För hon har ingen deligation för sond och maten ska sättas åtta så ja får väl gå efter det. Eller om det får bli plus minus e timme på deras mat..

Jaja.. är iaf ledig imorron och det känns WUUUUNDERBARRT! ska bara gå omkring och mysa:P kanske tävätta lite och så kommer Nunna hit efter att hon har slutat=)

Får se ifall det bli utgång i helgen med jobbet, hoppas på det:)



Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback