Men en stormnatt...

kan du höra nån som ropar. Hej, hå!
i från havets djup det kommer och det låter såå. Hej, hå, hej, håå!

yeah.. det är rätt skönt att va på jobbet iband.. vi sjunger sånna låtar som man sjöng när man va liten.=)



inget intro denna vecka heller.. eller ja nån timma här o där.. men vi satsar på nästa vecka för det är Cornelias sista innan hon går... hehe Både hon o Rebecka är som varsinn fotboll.. Känner mig rätt slimmad faktist;)

i helgen hoppas ja på en vindrickarhelg med C.. har tre lite rövin som måste bööört från mitt hus i ja sätter mig inte o slukar det själv .. uchan!



jobba imorrn kväll då.. fattar inte hur ja kan byta till mig en FREDAGKVÄLL!!!

jaja.. så är det...


puss o kräääm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback