hos pappi

Jepp här igen=) efter ett år o ett par månader. Vet inte riktigt varför det är så långt mellan gångerna men den ursäkten jag har är att ja oftast som jämt jobbar på helgerna o så kunde det va denna helg med. Maria från jobbet ringde nämligen i morse o sa att det va kris o då känns det ju sådär att inte kunna hjälpa fast man vill men samtidigt är det J*V*I*T skönt att va ledig. Imorrn far vi hemåt igen till Linköping, till lägenheten, till vårt hem.. .Känns bra att säga så. för annars har det alltid kännts så tomt att när man kommer hem så ska micke ham till m-slätt o ja til tannefors men no more! hehe.. Vi har nått som är vårt<3..
Synd är att vi inte fick träffa småfolket i helgen:( Det har varit lite upp o ner mellan pappa o hans ex så han hämtar dom inte förrens imorrn kväll då hans vecka börjar. Jollan fick man se en glimt av iaf=) hon blir bara äldre och kvinnligare.
När vi åkte upp igår så kom jag på att det va ca 10 år sen ja åkte bil upp till pappi. fatta 10 år! kändes sjukt att säga det.. mysko. kände mig så gammal....

Halv 2 o ja ser i kors men ja vill inte va otrevlig mot herrarna så ja fösöker hålla mig vaken genom att sitta här ist medans pappi o micke kollar på "signs"

"Borta bra men hemma bäst"

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback