Tjosan

Här sitter ja o laddar inför nyår o ja är sååååååååååååå taggad=) outfiten är klar! o ja är nööööjd=) kommer bli sjukt mys=) bara ta det som det kommer... det blir middag iaf för det är spikat men sen får vi se. m åste införskaffa lite alkoholhaltiga drycker tills dess o det sker imorrn på min lediga daaaaaag...
har ju slutat som personlig assistent nu o det känns grymt skönt men en aningens stressande på pengafronten eftersom ja måste börja jaga timmar igen men det rer sig mog med=)

som jag nämde är ja ledig imorrn o det ska bli sjukt sköt. har fanken jobbat erslet av mig... eftersom ja vart ass i ett år o bara hoppat in extra på boendet så harj a glömt hur tungt det verkligen är! o spec när endel av personalen inte är sådär jätte pigga på att arbeta...

innan jobbet idag så va ja på rean o införskaffade lite nödvändigheter så som jag ser det men mina kära kollegor tyckte ja va knäpp.
take a look:
 klänning : vero moda 150 kr på rea=)

kofta: vero moda 199kr på rea=) 
det är en snygg gå-och-dricka-öl kofta faktist=)


dagens outfit: klänning MQ 400-500kr, leggings HM 99kr, kofta Gina Tricor 149kr, T-shirt MQ 300kr



take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback